četvrtak, 13. rujna 2012.

Čega se bojimo?

Dvije djevojke razgovaraju, i između ostalog kaže jedna drugoj , kad idem spavati moraju mi vrata od sobe biti zatvorena i volim da mi je potpuni mrak, jer ako su mi vrata otvorena, imam osjećaj kao da će mi netko doći i neugodno mi je spavati otvorenih vratiju. Druga kaže da spava podignutih roleta, jer voli da joj svjetlo bude u sobi i da vidi po sobi. Treba li se nečega bojati? Zašto ljudi žive u strahu? Čega se bojati ako vjerujemo u Boga, ako vjerujemo da nam ništa i nitko ne može nauditi, jer smo Njemu povjerovali i znamo da što god da se dogodi, da je On uvijek uz nas. I sam Isus nam kaže :' Ne bojte se, Ja sam s vama u sve dane do svršetka svijeta' . Ne vidim onda razloga zašto se bojati. Ako se čovjek nečega i boji i ako ga je strah , trebao bi preispitati uzrok, odnosno razlog zbog čega se nečega plaši, zbog čega se recimo momak boji približiti nekoj djevojci koja mu je ' zapela za oko' :) , možda zbog toga jer ne želi biti odbijen, povrijeđen. Pa što onda ako ga bilo koja djevojka podcjeni i da mu 'košaricu' zar će biti propast svijeta. Možda je uz strah vezano i pitanje koliko smo stvarno povjerovali Bogu, jel mi stvarno u njega vjerujemo, da je on svemoguć, ili vjerujemo do neke granice. Dali smo svijesni i savjesni katolici, dali imamo pouzdanja da sve možemo u Onom tko nas je stvorio. Pa i sam Isus kaže: 'Kad bi imali vjere kao zrno gorušice rekli biste ovom dudu da se iščupa i presadi u more'. Vjerujemo li i živimo li za ovaj život ili za život vječni, ako živimo za život vječni , što je to što nas sputava da budemo hrabri, možda navezanost na ovaj život. Dali smo primili jakost od Duha Svetoga, koji nam daje snage da budemo postojani i da se ne bojimo.
Kaže Isus: ' Ne budite zabrinuti za život svoj, što ćete jesti, što ćete piti; ni za tijelo svoje : u što ćete se obući. Zar život nije vrijedniji od jela i tijelo od odijela? Pogledajte ptice nebeske! Nit siju nit žanju nit sabiru u žitnice, a ipak ih hrani Otac nebeski.Zar niste vi vrijedniji od njih? A tko od vas zabrinutošću može svome stasu dodati lakat. Promotrite ljiljane poljske, ne muče se niti predu, a kažem vam ni Salomon se u svojoj slavi ne zaodjenu kao jedan od njih.Pa ako travu poljsku, koja danas jest a sutra se u peć baca, Bog odjeva, neće li još više vas , malovjerni? Nemojte dakle zabrinuto govoriti što ćemo jesti ili što ćemo piti. Ta sve to pogani ištu. Zna Otac vaš nebeski da vam je sve to potrebno. Tražite stoga najprije Kraljevstvo i pravednost njegovu, a sve ostalo će vam se nadodati. Ne budite dakle zabrinuti za sutra, sutra će se samo brinuti za se. Dosta je svakom danu zla njegova'. Nebojmo se dakle jer Bog misli na nas i uvijek je s nama.
Čega se onda trebamo bojati?