petak, 21. rujna 2012.

Ljepota vs. Zdravlje

Pamtite li reklame u stilu ' Postoji li nešto bolje od Q10 , postoji dvostruko više Q10 ' ili 'Antiperspirant vam omogućuje da ste cijeli dan suhi ' . Postavljate li si pitanje dali je sve što se reklamira kako bi dobro izgledali, kako bi bili privlačni i uvijek 'in', odnosno kako bi bili lijepi i sexy, dali su svi ti preparati zdravi za čovjeka. Zamislite samo koliko se reklamiraju dezodoransi 'koji vam pružaju osjećaj suhoće' , koji vam u stvari ne dozvoljavaju da se znojite. To su popularni antiperspiranti. Tijelo se prirodno znoji kako bi reguliralo tjelesnu temperaturu, i kako bi se preko znoja izlučili razni otrovi, a mi različitim preparatima zaustavljamo izlučivanje otrova, sami sebe uništavamo. Pred neko vrijeme kružio je mail u kom je pisalo da su antiperspiranti štetni i da je zabilježeno da se kod žena javlja rak dojke, jer se neizlučeni otrovi talože u limfnim žlijezdama i čvorovima. Bilo je onih koji su govorili da to nije istina, ali ipak čovjek se zapita , od onog sve što konzumira , dali je to sve dobro za njegovo zdravlje , sigurno nije . Istina da danas žena 'ne može' bez svih tih 'pomada' , ili ipak može?
Nedavno sam saznao nešto što me zaprepastilo a to je da se kontracepcijske tablete koriste u 'liječenju' akni ????? To me zaprepastilo, a još više me zaprepastilo kako je mišljenje kako to nije ništa opasno, KONTRACEPCIJSKE TABLETE utječu na hormone pa da nisu opasne, kao ono to se pije na veliko u stilu pa čuj moram lijepo izgledati , a ne da mi se vide prištići. Umijesto da prišteve istisnu i izbace iz tijela ono što tijelo odbacuje , ne bolje je to ostaviti u sebi. Al dobro tko voli nek izvoli :) :)